Idealny sposób na szybkie, zdrowe i sycące śniadanie!


* TWAROŻEK z WARZYWAMI *

Składniki na 2 porcje:

– 2-3 średnie pomidory
– rzodkiewka – ile lubicie 🙂
– 1/2- cebuli
– 250g- twarogu białego
– 3 – 6 łyżek-jogurtu greckiego
– sól (najlepiej himalajska), pieprz

Serek wkładamy do miseczki, dodajemy jogurt. Następnie lekko go rozgniatamy. Warzywa dokładnie myjemy. Kroimy pomidora. Cebulę obieramy i następnie razem z rzodkiewką ścieramy na tarce lub drobniutko kroimy. Wszystko wrzucamy do miski, po czym dodajemy odrobinę soli i pieprzu – Gotowe.

Smacznego!

0

2 komentarzy

///////////////
  1. Emi

    Witam, czy aby na pewno można łączyć twarożek z pomidorami?

    0
    1. Joanna

      Jedząc raz na jakiś czas – nie zaszkodzi, tym bardziej w takiej ilości 🙂 Aby faktycznie zawarty w pomidorach kwasy: cytrynowy, jabłkowy, chlorogenowy i kumarynowy, łącząc się z wapniem twarogu zaszkodził dla naszych stawów musielibyśmy bardzo całkiem spore ilości spożywać.

      0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *