Dzisiaj coś o mężczyznach i dla mężczyzn. Choć na pewno artykuł zaciekawi również i Panie, które walczą ze słabościami swoich partnerów. Otóż dbanie o atrakcyjność i dobre samopoczucie jest także wpisane w męską naturę. Nie zawsze jednak Panom to wychodzi. Dlaczego? po pierwsze brak im wiedzy często jak się do tego zabrać, a także nie wiedzą jaki typ diety, jakie zasady powinni dla samych siebie zastosować.

Otyłość brzuszna, szybsze odkładanie tłuszczu w partiach brzusznych i wiotczenie przez to mięśni sprawiają, że mężczyźni muszą zadbać o siebie by wyeksponować atrakcyjny wygląd ale także po to by uniknąć niebezpiecznych chorób serca, układu krążenia i wątroby. Uwzględniając jeszcze do tego wysiłek fizyczny – nie może to być dieta czy oczyszczanie takie samo jak u kobiet. Idealnym rozwiązanie i najlepszym jest …

 

DIETA BALANCED DIET w wersji proteinowej

Bardzo ważną informacją jest fakt, że ten typ diety i jej stosowanie jest trudne ponieważ mogą ją stosować mężczyźni całkowicie zdrowi, którzy chcą spalić kalorie, a jednocześnie nabrać masy. Redukcja tkanki tłuszczowej odbywa się tu kosztem wyrobienia rzeźby mięśniowej. Najczęściej też taką dietę stosują sportowcy dla, których mięśnie to podstawa pracy.

 

CO DAJE BIAŁKO ?

Białko to główny budulec naszych mięśni, zapewnia im siłę, energię i pobudza ciało do lepszego wysiłku fizycznego. Usprawnia krążenie wewnątrz organizmu, wspiera procesy odnowy w tkankach i mięśniach.

 

broccoli01-lgDIETA BALANCED DIET W PROPORCJACH

Dieta ta jest trudna czyli wymaga dużego samozaparcia i jest wyzwaniem ponieważ prawie w 50 % składa się z białka, a jak wiemy organizm potrzebuje nie tylko tego składnika do funkcjonowania, a po drugie trzeba jeść akurat w tym przypadku dużo pokarmów bogatych w błonnik zwłaszcza zielonych warzyw (brokuły, szpinak, etc) oraz zdrowe tłuszcze (awokado, olej lniany, olej kokosowy) dołączając do tego ćwiczenia fizyczne, które pobudzą organizm do szybszego metabolizmu. Nie zapominajmy, że w odchudzaniu liczy się nie tylko cardio. Bardzo ważne jest też budowanie masy mięśniowej. Zależność jest prosta: większa masa mięśniowa – lepsze spalanie.

 

PRODUKTY BOGATE w BIAŁKO

  • eggs-1111587_960_720RYBY – ok. 20 g na 100 g
  • ORZESZKI ZIEMNE – ok. 28 g na 100 g
  • KREWETKI – ok. 28 g na 100 g
  • INDYK – ok. 22 g na 100 g
  • KURCZAK – ok. 19 g na 100 g
  • JAJKO – ok. 12,5 g na 100 g
  • SER TWAROGOWY – ok. 18 g na 100 g
  • SOCZEWICA – ok. 25 g na 100 g
  • SPIRULINA – ok. 50 g na 100 g
  • KASZA GRYCZANA – ok. 12 g na 100 g

 

salmon-1485014_960_720

 

WAŻNA ZASADA !!!

W trakcie tej diety należy pić bardzo dużo wody. Nawadnianie w dużych ilościach przy tak specyficznym odżywianiu to jedna z głównych zasad.

 

NIE DLA…

Absolutnie nie wolno spożywać w czasie diety białkowej białej mąki, białego ryżu ryżu, gotowanych ziemniaków, wszelkich produktów pszennych.

 

DIETA proteinowa BALANCED DIET, A HORMONY

Dieta ta ułatwia uwalnianie somatropiny tj. hormonu, który wpływa na spalanie tkanki tłuszczowej i szybszą przemianę materii.

Generalnie podczas diety nie czujemy głodu. Nie jest to wycieńczająca organizm dieta „białkowa” pozbawiona warzyw, które obok dostarczania witamin również są cennym źródłem „dobrych” węglowodanów jak i białka.

Jesteś zainteresowany dietą? Napisz: zapytanietzd@gmail.com

 

Construction_(Sixpack)

 

0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *