Taka niespodzianka czeka na Ciebie ode mnie. Badania donoszą, że skuteczność diety wzrasta aż o 70%, gdy regularnie kontrolujemy swoją masę ciała, Tak, tak aż 70%! To jest także jeden ze sposobów motywacji moich Podopiecznych do przestrzegania diety – cotygodniowe przesłanie mi swoich pomiarów.

Pamiętaj, jednak by nie wskakiwać na wagę codziennie, ani tym bardziej kilka razy w ciągu dnia, bo to prowadzi do obsesji, a nie tego chcemy. Przy zdrowym odżywianiu komfort psychiczny odgrywa kluczową rolę. Pomiary wystarczy powtarzać raz w tygodniu. Wyznacz sobie jeden konkretny dzień tygodnia, w którym będziesz się ważyć i mierzyć. Rób to zawsze rano, na czczo, w samej bieliźnie.

 

Na początku różnice nie będą wielkie, ale konsekwencja i wytrwałość pokażą Ci prawdziwą różnicę po 6-8 tygodniach.

Jeśli przestrzegałaś/łeś diety, a waga w danym tygodniu nie zmieni się, a może nawet i wzrośnie – nie przejmuj się!

Na naszą wagę również mogą mieć wpływ: bardzo intensywny trening; dzień odpoczynku w tracie którego nic nie robiliśmy, a ciągle spożywaliśmy posiłki; nagły stres spowodowany jakimś ważnym spotkaniem czy egzaminem lub wyjątkowo krótki sen. U kobiet dodatkowo ma wpływ dzień cyklu, w którym się znajduje – tutaj wahania wagi spowodowane zatrzymaniem wody w organizmie mogą wynosić nawet do 2 kg!

 

Wydrukuj sobie kartę, powieś na lodówce i mierz się regularnie. Dodatkowo ściąga, gdzie możesz w prosty sposób obliczyć swoje BMI – tutaj 🙂

KARTA-POMIARÓW-JOANNA-TRENRKI-ZDROWEJ-DIETY

Jeśli czujesz, że samemu nie dasz rady, potrzebujesz fachowca, który wprowadzi Cię w tajniki zdrowego odchudzania, zapoznaj się z cennikiem i skontaktuj ze mną. Razem zdziałamy jeszcze więcej!

 

0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *